جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

لیبل میوه در ارومیه

کاربرد چاپ لیبل میوه

یک سیستم چاپ لیبل میوه در صورت تقاضا است که برای استفاده در صنعت میوه استرالیا طراحی شده است. در حال حاضر در انواع بسته بندی های بسته بندی با انواع مختلف استفاده می شود. اگر به دنبال یک برنامه آسان برای استفاده و ویژگی های چاپ لیبل میوه هستید ، امروز مشاوره خود را رزرو کنید.
در ابتدا با ورود کشاورزان در سراسر چاپ لیبل میوه برای پاسخگویی به نیازها و نیازهای آنها توسعه یافت. از آن زمان به رشد و تحول خود ادامه داده است تا اطمینان حاصل شود که نیازهای طیف گسترده ای از صنایع و انواع چاپ لیبل میوه را برآورده می کند - هنوز هم با بازخورد کشاورزان و بسته بندی خانه ها.
صنایع غذایی موظف است اطلاعات زیادی را در مورد محصولات خود پیگیری کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها ایمن ، به درستی اداره می شود و مطابق با FDA و سایر مقررات اجباری است. چالش های مشترک شامل موارد زیر است:
انواع ، شکل ها و اندازه محصولات و بسته بندی ها را کنترل کنید.
تغییرات کارآمد خط تولید در محصولات ، مکان های برنامه نویسی ، کدهای تاریخ/قطعه و غیره.
تجهیزات را در خطوط پر سرعت و بدون سرعت قربانی کنید.
حداکثر زمان به روزرسانی در خطوط.
چاپ لیبل میوه یا کدهای متعدد روی یک محصول ، مورد یا کارتن.
عناصر محیطی مانند تراکم ، گرد و غبار و تغییر دما.
طیف وسیعی از راه حل های چاپ لیبل میوه ، مارک گذاری و کدگذاری فناوری شما را قادر می سازد تا به شناسایی ایمن و قابل اعتماد در طیف گسترده ای از بسترها در محیط های پردازش مواد غذایی دست یابید. نوآوری و تخصص مداوم ما و همچنین درک موضوعات مهم تولید کنندگان مواد غذایی با ما این امکان را به ما می دهد تا محصولات و راه حل هایی را برای پاسخگویی به نیازهای خاص خود ارائه دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.