۰۹:۲۵
شنبه ۱۱ تیر ۰۱
شنبه ۱۱ تیر ۰۱
لیبل های میوه بزرگ کاغذی ، با اندازه گیری حدود 10 11 11 اینچ ، در انتهای جعبه های چوبی قرار گرفتند. برچسب ها برای شناسایی محصول و شرکت و همچنین ارتباط جذابیت محصولات تازه به خریداران شرقی به یک ضرورت در صنعت تبدیل شدند. در تنظیمات سریع سالن های حراج شرقی و بازارهای کمیسیون ، خریداران نتوانستند میوه را ببینند که به صورت جداگانه در کاغذ بافت بسته شده و در یک جعبه چوبی بسته می شود. برچسب با رنگ روشن و با طراحی جذاب به زودی به دستگاه تبلیغاتی اصلی تولید کنندگان تبدیل شد. تقریباً تمام لیبل های میوه کاغذی توسط صنعت لیتوگرافی فوق العاده سانفرانسیسکو تولید شده است ، اولین برچسب هایی که با قرار دادن حداکثر شش ، حتی 12 رنگ جداگانه ، یکی پس از دیگری ، ایجاد می شوند تا یک تصویر واحد را تشکیل دهند.
یک تغییر چشمگیر از صحنه های روستایی به لیبل های میوه بیشتر در بازاریابی و هدف قرار دادن خریدار وجود دارد. طراحان به جای مزرعه ای که از آن ناشی می شود ، رویکرد ساده تری برای طراحی- تأکید بیشتر بر خود محصول انجام دادند. نام های تجاری کوتاه شد. آرم های کوچک جایگزین خطوط پیچیده متن شده اند- همه برای تصمیم گیری خریداران سریعتر و آسان تر می شوند. تأکید بر سلامت و بهزیستی بر روی برچسب های حاوی فواید خوردن چاپ لیبل میوه برای سلامتی ، ذهن و انرژی را نشان می دهد. به همین دلیل ، برچسب هایی با اطلاعات تغذیه ای و همچنین تصاویر بزرگتر و تقریباً به اندازه ماموت از خود میوه پیدا می کنید. لیتوگرافی در این دوره توسعه داده شد که نحوه نگاه لیبل ها و هزینه آنها را تغییر داد.
چاپ لیبل میوه در این مدت طرح هایی را بر اساس مفاهیم مدرسه هنر تجاری ارائه می دهند. بسیاری از طراحان از حروف جسورانه ساده و بدون تصویر و پس زمینه محکم استفاده می کردند. الگوهای هندسی ، متن شیب دار و حروف بلوک تنها به سمت تشخیص محصول هدایت می شدند.
یک تغییر چشمگیر از صحنه های روستایی به لیبل های میوه بیشتر در بازاریابی و هدف قرار دادن خریدار وجود دارد. طراحان به جای مزرعه ای که از آن ناشی می شود ، رویکرد ساده تری برای طراحی- تأکید بیشتر بر خود محصول انجام دادند. نام های تجاری کوتاه شد. آرم های کوچک جایگزین خطوط پیچیده متن شده اند- همه برای تصمیم گیری خریداران سریعتر و آسان تر می شوند. تأکید بر سلامت و بهزیستی بر روی برچسب های حاوی فواید خوردن چاپ لیبل میوه برای سلامتی ، ذهن و انرژی را نشان می دهد. به همین دلیل ، برچسب هایی با اطلاعات تغذیه ای و همچنین تصاویر بزرگتر و تقریباً به اندازه ماموت از خود میوه پیدا می کنید. لیتوگرافی در این دوره توسعه داده شد که نحوه نگاه لیبل ها و هزینه آنها را تغییر داد.
چاپ لیبل میوه در این مدت طرح هایی را بر اساس مفاهیم مدرسه هنر تجاری ارائه می دهند. بسیاری از طراحان از حروف جسورانه ساده و بدون تصویر و پس زمینه محکم استفاده می کردند. الگوهای هندسی ، متن شیب دار و حروف بلوک تنها به سمت تشخیص محصول هدایت می شدند.
- ۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر