شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تولید و طراحی لیبل میوه

کاربرد چاپ لیبل میوه

لیبل های میوه بزرگ کاغذی ، با اندازه گیری حدود 10 11 11 اینچ ، در انتهای جعبه های چوبی قرار گرفتند. برچسب ها برای شناسایی محصول و شرکت و همچنین ارتباط جذابیت محصولات تازه به خریداران شرقی به یک ضرورت در صنعت تبدیل شدند. در تنظیمات سریع سالن های حراج شرقی و بازارهای کمیسیون ، خریداران نتوانستند میوه را ببینند که به صورت جداگانه در کاغذ بافت بسته شده و در یک جعبه چوبی بسته می شود. برچسب با رنگ روشن و با طراحی جذاب به زودی به دستگاه تبلیغاتی اصلی تولید کنندگان تبدیل شد. تقریباً تمام لیبل های میوه کاغذی توسط صنعت لیتوگرافی فوق العاده سانفرانسیسکو تولید شده است ، اولین برچسب هایی که با قرار دادن حداکثر شش ، حتی 12 رنگ جداگانه ، یکی پس از دیگری ، ایجاد می شوند تا یک تصویر واحد را تشکیل دهند.
یک تغییر چشمگیر از صحنه های روستایی به لیبل های میوه بیشتر در بازاریابی و هدف قرار دادن خریدار وجود دارد. طراحان به جای مزرعه ای که از آن ناشی می شود ، رویکرد ساده تری برای طراحی- تأکید بیشتر بر خود محصول انجام دادند. نام های تجاری کوتاه شد. آرم های کوچک جایگزین خطوط پیچیده متن شده اند- همه برای تصمیم گیری خریداران سریعتر و آسان تر می شوند. تأکید بر سلامت و بهزیستی بر روی برچسب های حاوی فواید خوردن چاپ لیبل میوه برای سلامتی ، ذهن و انرژی را نشان می دهد. به همین دلیل ، برچسب هایی با اطلاعات تغذیه ای و همچنین تصاویر بزرگتر و تقریباً به اندازه ماموت از خود میوه پیدا می کنید. لیتوگرافی در این دوره توسعه داده شد که نحوه نگاه لیبل ها و هزینه آنها را تغییر داد.
چاپ لیبل میوه در این مدت طرح هایی را بر اساس مفاهیم مدرسه هنر تجاری ارائه می دهند. بسیاری از طراحان از حروف جسورانه ساده و بدون تصویر و پس زمینه محکم استفاده می کردند. الگوهای هندسی ، متن شیب دار و حروف بلوک تنها به سمت تشخیص محصول هدایت می شدند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.